Wysłany: 2010-01-12, 13:37  [Pobierz post][Pobierz temat][Fallout 3] Valkiria Echo i kompatybilność z innymi modułami
Witam mistrzu Aurelinusie.
Gram w twoje mody począwszy od BG i dlatego pozwole sobie w tym temacie zadać pytanie odnośnie F3...pewnie to nie tu powinienem ale chyba nie ma wiekszego speca od modów F3 PL. Jako ze gram w Mod Collection i jak zwykle w połowie gry stwierdziłem że robi się zbyt łatwy (nie pierwszy raz zaczynam od początku:)) a że nie chcę zwiększać poziomu trudności postanowiłem że pogram w trybie TPP bez VATS. Pytanie moje brzmi: czy da sie ,grzebiąc w pliku .ini lub inaczej, ustawic celownik aby strzał padał mniej więcej tam gdzie on wskazuje..bo wiedomo że nasz bohater strzela trochę w lewo przy TPP...lub moze jest jakiś mod poprawiający to..ja nie znalazłem. Aha..i czy na takie strzelanie ma wpływ umiejętność Broń Palna
Ostatnio zmieniony przez Aurelinus 2010-01-12, 14:45, w całości zmieniany 3 razy
Po pierwsze, nie będę poprawiał tego "mistrza", ale zlitujcie się - czuję się jak chiński mandaryn.
Co do odpowiedzi to zaintersuj się modułem "Iron Sights". Jeśli nawet lekko konfliktuje, to wystarczy, że będzie po moim modzie w kolejce (wymaga wpisu do Fallout.INI lub uruchomienia z Modmanagera):
Z tym mistrzem to chciałem dobrze a wyszło jak zwykle
A co do modu to ciekawy motyw ale ja bardziej potrzebowałbym wycentrowanie kursora przy widoku z trzeciej osoby...a to jest modzik na FPP... a jak już ,żeby przy naciskaniu PPM widok przechodził z TPP na celownik.
Niezłe wymagania...
Poprostu wolę grać z widoku trzeciej osoby ale podejrzewam ze tak już zostanie