Nie wiem co masz na myśli mówiąc kodowanie... Zaznaczam, nie po raz pierwszy, iż jestem zupełnym laikiem informatycznym. Zrobimy więc w ten sposób, prześlę ci dialogii w formacie tra, a ty zrobisz z tym co trzeba, gra? No i skontaktuj się ze mną via GG (numer mam w profilu ), byśmy później mogli wszelkie szczegóły uzgadniać.
Więc zróbmy to tak... Za jakiś czas, zapewne niebawem, prześlę ci na PW stosunkowo dokładny plan pracy (tego nauczyło mnie życie w Holandii, bez planu nie ma żadnego wymiaru pracy ), gdzie zawrę odpowiednie informacje dotyczące postaci. Przejrzysz, wypowiesz się, pewnie nastąpią jakieś zmiany, a następnie wezmę się do właściwej roboty czyli rozpisywania dialogów, notatek do dziennika, opisów sytuacji etc.
Szybka odpowiedź gwoli twojego pytania o rozpisanie jakie następują wydarzenia w danej chwili. Otóż do każdego wymaganego okna dialogowego i zaistniałej sytuacji będę dodawał notatkę w pliku tekstowym zaczynającą się nazwą pliku tra oraz numerem stringa, do którego notka się odnosi tak byś miał jasność sytuacji, okej?
Przyznam, że będzie to iście ciekawy mod czy dodatek do wcześniejszego moda. Brak wyboru NPC-ów, z którymi się w BGI podróżowało jest faktycznie frapujące.Brakuje mi bardzo Kivana, który nie dosyć, że był dość klimatyczną postacią to dobrze pod względem fabularnym pasował by do dwójki (zresztą, co miałby robić po swej zemście?). Dodatkowo uwagę przykuwa chęć wprowadzenia questów i dialogów przy postaciach co zwiększa jego atrakcyjność tego moda.
Zaskoczony jestem tylko chęcią wprowadzenia Corana, Safany i Tiaxa. W końcu wszystkie trzy postacie pojawiają się w BGII. Tiax w Czarowięzach, gdzie zresztą ginie; Coran i Safana w jednej z nowych lokacji po wyjściu z Podmroku. W takim wypadku zamierzasz zmienić/usunąć ich epizody w 'dwójce'?
Brakuje mi bardzo Kivana, który nie dosyć, że był dość klimatyczną postacią to dobrze pod względem fabularnym pasował by do dwójki (zresztą, co miałby robić po swej zemście?).